Friday 20 July 2012

ANAK BULAN

Ghasa aku la - kalau aku tanya mana ghupa anak bulan confirm tak dak sapa yang dapat tunjukkan gambar ghupa anak bulan tu. Kalau nak ada pun gambaran secara verbal - tu pun macam-macam versi - tu pun kalau tanya kat depa yang dipertanggung jawabkan tengok anak bulan.

So aku pun ghanjau la kat dalam google, alih-alih aku dapat gambaq macam kat ataih nu - nakai sungguh la depa ni! Tak terpiaq la pu lak aku pasai benda-benda macam ni. Hmmm!... takat ni aku tak nampak macam mana ghupa anak bulan! - nampak gaya next session rujuk kalender kuda jer la!

Takat time ni ja dah berduyun aku terima artikel pasai posa. Alhamdulillah dan terima kasih pasai ingatkan aku! Kalau ada rezeki malam ni start la bertarawih! Aku takla nak syarah pasal fadhilat ramadhan ni - biaq la ustat yang cerita.

Serious - aku teringin nak tengok anak bulan, dapat gambaq anak bulan pun kira dah ok dah.

No comments:

Post a Comment